Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Neem dan zeker contact met ons op!
We zullen er alles aan doen om je zo spoedig mogelijk verder te helpen. 

Deze pagina zal regelmatig worden bijgewerkt.
 


Afhaalpunt

1. Heeft Wolmuisje een winkel? 

Wolmuisje heeft op dit ogenblik nog geen fysieke winkel. Wel hebben we een afhaalpunt waar dat je de bestelde producten kan komen afhalen. 
Let er wel op dat dit steeds op afspraak is. 
Het adres van het afhaalpunt is 
Weg naar As 72B/1
3680 Opoeteren
België 



2. Ik wil mijn bestelling komen afhalen bij het afhaalpunt, wat moet ik dan doen?

Voeg je producten toe in het winkelmandje.
In stap 1 kies je voor ‘verzendkosten België’ en klik je op ‘bestelling afronden’.
In stap 2 kan je bij ‘verzending’ voor ‘afhalen bij winkelier’ kiezen.
Nu zie je dat er geen verzendkosten meer aangerekend worden.

Gelieve bij het veld ‘opmerkingen’ in te vullen hoe je gecontacteerd wil worden (mail, SMS, Whatsapp). 
Zodra je de bestelling hebt geplaatst komt de bevestigingsmail bij ons binnen.
We zullen je contacteren om een uur af te spreken voor de afhaling van de producten.
 


Levering en verzendkosten 

Heb je een vraag over de leveringstermijn of de verzendkosten? 
Kijk dan even hier. Vind je het antwoord op je vraag niet, contacteer ons dan even. 

© 2021 - 2022 Wolmuisje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel